Sve moje ljubavi...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Šešir profesora Koste Vujića

Ići dole

Šešir profesora Koste Vujića Empty Šešir profesora Koste Vujića

Počalji od Mustra Sub Feb 24, 2018 4:37 pm

Šešir profesora Koste Vujića Sesir_profesora_koste_vujica-milovan_vitezovic_v

Rekli su o knjizi...

"Svi smo mi izašli iz nekakvog šinjela. Samo se, bogati, ovaj Vitezović izvukao iz Šešira profesora Koste Vujića."
Branko Ćopić

"Kod Vujića nema zabušanta,
Sad još jednog ima maturanta."
Dušan Radović

"Velika je hrabrost uz beogradska Tri šešira još jedan dodati i uspjeti u tome."
Gustav Krklec

"Imali smo u srpskoj književnosti Večitog mladoženju, sad smo dobili i večitog maturanta Milovana Vitezovića."
Slobodan Novaković

"Igrao sam profesora Vujića u televizijskoj drami Milovana Vitezovića. Bilo je to pravo zadovoljstvo, zato što sam kao đak imao jednog zanimljivog profesora koga sam imitirao, koji mi je, u stvari, bio idol. Uvek sam znao šta će taj profesor da učini. Kladio sam se sa drugarima kad će da se počeše iza uva. Igrajući profesora Vujića, ja sam sve vreme mislio na tog svog dragog profesora, koji se, siromah, ubio. Imao je neke svoje bubice."
Pavle Vujisić
Mustra
Mustra

Broj poruka : 67793
Datum upisa : 09.11.2011

Nazad na vrh Ići dole

Šešir profesora Koste Vujića Empty Re: Šešir profesora Koste Vujića

Počalji od Mustra Sub Feb 24, 2018 4:38 pm

Šešir profesora Koste Vujića Sesir_profesora_koste_vujica_0001_620px





ŠETALIŠTE PROFESORA KOSTE VUJIĆA

Kosta Vujić, profesor nemačkog jezika u Prvoj muškoj gimnaziji, imao je, diljem godine, san različite dužine, prema godišnjim dobima. S jeseni i tokom zime spavao je ujutru znatno duže, a vidno je ranio s proleća i tokom leta. U stvari, uvek se budio u rasvit. Ranio je, skoro uvek, u očito dobrom raspoloženju za šetnju. Ustajao je, oblačio se i, bez nepotrebnog zadržavanja, izlazio na ulicu sa